28 Ağustos 2012 Salı

Selena Gomez PNG

Merhaba cınlaar :D
İyi bir başlangıç oldu mu bilmiyorum yani.Şu an anneannemlerdeyim.Burada da programlar var ama tüm materyallar benim bilgisayarım da.Dedeme de Photoshop öğretiyorum :D
Ve  elimden geldiği kadar blogo yazı yazıyorum.Neyse burada internet çok çabuk gidip geliyor.Ben okumak için dergilerimi kitapı mı felan getirdim.Ama PC varken onlara bakar mıydım ben ?
Tabisi de hayıııır :D
Bugünlerde bu blogu kişisel bir blog olarak kullanmaya karar verdim diyebilirim.Ama her an sözümden dönmeye hazırım.Size hayatımdan anılar yazmayı seviyorum.Ama sizi sıkmak da istemem doğrusu :/ 
Neyse çooook sıkıcı bir yazı oldu biliyorum :D
Selena Gomez PNG bulmuştum onu vereyim hemen size.Çok hoş bir PNG.İyi kullanmalar :D
Kaydedelince bu fotoğrafın 2-3 katı oluyor :D 

Pop Up



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder